.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب !
وی مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده نماینده این شهرستان با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي

شمال نیوز: چندی پیش بود که نام کمیل، پسر و فریبرز، برادر مهرداد بائوج لاهوتی، نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي برای تصدي بر شهرداری و سرپرستی شهرداری شهرهای کومله و چاف و چمخاله در رسانه ها منتشر شد. موضوعی که با واکنش تند نماینده مردم لنگرود همراه بود و حتي كار به استعفای فریبرز لاهوتی از سرپرستی شهرداری کومله و کنار گذاشته شدن کمیل لاهوتی از گزینه های شهرداری چاف و چمخاله كشيد.

حال اما پس از گذشت چند روز از جنجال های رسانه ای در خصوص حضور لاهوتی ها در مسند شهرداری شهرهای تابعه لنگرود و درست زماني كه مي رفت اين موضوع به فراموشي سپرده شود، روابط عمومی شورای شهر رودسر از حسین بائوج لاهوتی، ديگر برادر مهرداد لاهوتي به عنوان یکی از گزینه های تصدی بر کرسی شهرداری رودسر نام برد! موضوعي كه بار ديگر هشتك #ژن_خوب لاهوتي ها را در شبكه هاي موبايلي گيلان به اوج برگرداند!

گرچه حسين لاهوتي مي خواهد شانس خود را براي تصدي بر شهرداري رودسر بيازمايد اما انصافا بايد پذيرفت با توجه به هجمه هاي اخيري كه بر عليه نماينده لنگرود در برخي رسانه هاي استاني و كشوري به راه افتاد، بسيار بعيد است كه كانديداتوري برادر با هماهنگي و نظر مساعد نماينده لنگرود صورت پذيرفته باشد. موضوعي كه حتي مي تواند بر ادعاي عدم اطلاع نماينده لنگرود از تلاش فرزند براي تصدي بر شهرداري هم صحه بگذارد.

لاهوتي سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق صومعه سرا دچار كند.

به نظرمي رسد نماينده لنگرود مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده لنگرود با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي شهرداري بوده است./خزر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.